ma t/m vr 9.00 tot 17.00 uur

Werkwijze
Zo doen wij dat

De werkwijze van Uitmuntent

Bij een vraagstuk over uw financiële zaken begint Uitmuntent altijd met een kennismakingsgesprek. Wij vertellen u wie wij zijn en wat wij voor u kunnen betekenen, maar nemen ook graag de tijd om te luisteren naar wie u bent, wat uw wensen zijn en wat u belangrijk vindt. De werkwijze van Uitmuntent is transparant en kent daarom geen geheimen. Een persoonlijke benadering, betrokkenheid en goede service zijn voor ons vanzelfsprekend. Wij zijn uw financiële plus.

Onze downloads

Financieel advies

Bij Uitmuntent heeft u één vaste contactpersoon, uw eigen financieel adviseur. Met uw wensenpakket als vertrekpunt kijken we samen naar de mogelijkheden in de markt. Dit betreft maatwerk omdat iedere situatie uniek is. Wij selecteren de relevante informatie en begeleiden u bij het maken van de juiste, verantwoorde keuzes. De adviseurs van Uitmuntent adviseren het product dat het beste bij uw persoonlijke situatie past en selecteren de partij die qua kosten, voorwaarden en service het beste aanbod doet. Gaat het om meerdere financiële producten, dan bekijken onze adviseurs uiteraard per product wie u het beste aanbod doet. Een combinatie van producten bij verschillende banken en verzekeraars is hierbij namelijk zeer gebruikelijk. Wij behartigen daarin altijd úw belangen.

Ons advies is helder en onderbouwd zodat het duidelijk is welke financiële rechten en plichten u aangaat. Onze adviezen zijn onafhankelijk en onze deskundigheid is gegarandeerd. Zo heeft u een goede nachtrust zonder zorgen over uw financiële zaken.

Bemiddeling

Na de keuze voor een bank of verzekeraar bemiddelen we in de aanvraag van het product. We inventariseren de aanvraagprocedure en vragen een offerte aan conform het financieel advies. We verzamelen de benodigde documenten ten behoeve van uw aanvraag, onderhouden het contact met de diverse partijen en beantwoorden de aanvullende vragen van de bank of verzekeraar. Uiteraard zien wij erop toe dat de afwikkeling voorspoedig en correct verloopt. Ook bij de bemiddeling behartigen we uw belangen en houden we op de hoogte van de voortgang.

Wanneer uw aanvraag door de bank of verzekeraar definitief akkoord is bevonden, handelen wij deze ook verder administratief voor u af. Onze adviseurs controleren of het product is afgesloten zoals wij dat voor u hebben aangevraagd en u ontvangt de juiste bescheiden ten behoeve van uw administratie. Tot slot vernemen wij graag of alles naar wens verlopen is. Zijn er nog vragen, dan beantwoorden wij deze vanzelfsprekend.

Nazorg

Onze dienstverlening gaat verder. Veranderingen in wet- en regelgeving en uw persoonlijke situatie kunnen van invloed zijn op uw financiële zaken. Ook in de toekomst zijn wij u graag van dienst bij het maken van de juiste keuzes. Een goed advies stopt immers niet na het afsluiten van een financieel product.

Contactgegevens

Openingstijden
maandag t/m vrijdag
van 9.00 tot 17.00 uur

Overige

AFM vergunning 12040843
KiFid 300.01.4992
Kvk 55183697

Volg ons op Social Media